Postitäti toi tänään postit sisälle asti, kun tuli niin paljon paketteja, ettei laatikkoon mahtunut. Yhdestä paketista tunnistin joululahjavaihtoon osallistuneen ihmisen nimen ja osoitteen. Ensimmäinen ajatukseni: voi ei! Onko hän ymmärtänyt idean väärin ja luulee että paketit lähetetään minulle ja minä jaan ne oikeille omistajille. Toinen ajatus: voi ei! Olenko antanut hänelle vahingossa omat osoitetietoni? Mitä minä nyt teen? Avaanko paketin vai yritänkö tavoittaa hänet sähköpostitse?

No avasin -ja liikutuin! Madde oli lähettänyt minulle lahjan kiitokseksi joululahjavaihdon järjestämisestä! Ei voi olla totta! Lämmin hyvänolon tunne hulvahti lävitseni ja hyvä etten itkuun purskahtanut, niin otettu olin! Sydänlämmin kiitos sinulle Madde ja ihanaa joulua! Avaan lahjan sitten aattona! KIITOS!